29 september 2007

Tokyo is een feest!

Gisteren was het plots weer niet te harden qua hitte. Helaas daalt mijn productiviteit dan omgekeerd evenredig met de temperatuurstijging. Dus na gisteren maar eens flink wat documenten te hebben gedownload van de website van de LDP en me geestelijk al enigszins te hebben voorbereid over wat een tijd het moet gaan kosten die stukken te doorgronden, zei het lichaam stop en viel ik in slaap. Nu ben ik er al langer van overtuigd dat middagdutjes eigenlijk heel goed zijn, maar deze leverde wel een enorme berg energie op!

En zo zit je dan eerst 's avonds aan de monjayaki met ouderejaars tennisclubvriendinnen, waarvan er twee zwanger zijn, en later op een verjaardag met allemaal ambassade mensen. Toen ik om half vier hier om de hoek uit de taxi stapte, die her en der in Tokyo nog drie mensen ging afleveren, had ik nog wel even door kunnen gaan! Tokyo is een feest!

















































Geen opmerkingen: