31 augustus 2013

Een nieuw experiment: Rewild Your Life in 30 days

De afgelopen jaren heb ik steeds vaker aan den lijve ondervonden wat de louterende werking is van buiten zijn, van in en met de natuur werken en van er soms ook even stilstaan en zijn. En omdat het vorige experiment waar ik aan deelnam (No Impact Week) nogal wat positieve verandering in mijn leven heeft veroorzaakt, stap ik daarom met super veel zin in dit nieuwe experiment: Rewild Your Life.

Het doel is om elke dag in september minstens 30 minuten buiten in de grote of kleine natuur te zijn. Dat is de basis. Via een besloten groep op Facebook ga ik ervaringen uitwisselen met de andere deelnemers. Ze komen uit alle hoeken van de wereld.

Voor 6 dollar koop je het extra Adventure Book, zodat de organisatoren toch nog wat inkomsten hebben :) Het staat vol met tips en invulformats om je dagelijkse ervaringen bij te houden. Ook hoeveelheid slaap & eten moeten worden ingevuld. En je krijgt natuurlijk elke dag een nieuwe opdracht. Ben benieuwd!

"The old Lakota was wise. He loved the earth and all things of the earth. He knew that man's heart away from nature becomes hard. He knew that lack of respect for growing, living things soon leads to lack of respect for humans too." – Chief Luther Standing Bear

Geen opmerkingen: