19 oktober 2015

Sponsor jij mijn #ClimateMiles tocht naar Parijs?



Meer aandacht voor het klimaatvraagstuk is nodig, de urgentie om nu echt in actie te komen wordt steeds groter. Daarom loop ik in november met de Urgenda #ClimateMiles mee van Utrecht naar de klimaattop COP21 van wereldleiders in Parijs.

Waardeer jij het belangrijke werk van Urgenda (Klimaatzaak tegen de Nederlandse Staat), Dag van de Duurzaamheid, etc)? Sponsor dan 1 of meerdere kilometers van de ruim 500 Climate Miles kilometers die ik ga lopen voor een tientje per kilometer (of een euro per 100m :))! 15% van het opgehaalde bedrag gebruik ik voor mijn eigen onkosten, de rest gaat naar Urgenda!

Kijk op de website van The Climate Miles voor meer informatie. En bekijk hier al mijn blogposts over dit sabbatical project. Als je zelf een etappe mee wilt lopen kan dat natuurlijk ook, de hele route staat hier.

Sponsoren?
En, als je me wilt sponsoren kan dat door jouw sponsorbedrag over te maken op NL06TRIO0254710387 t.a.v. R. Eerhart o.v.v. ClimateMiles. Alvast onwijs bedankt!!

Veel dank ook aan Peter Kasbergen van Public Cinema voor het maken van onderstaande oproep!

Geen opmerkingen: